TooFruit

Ми в соцмережах

ДОСТАВКА

ОПЛАТА

Ми забезпечимо Вам безкоштовну доставку по всій території України!

• Після оформлення замовлення консультант інтернет-магазину зв’яжеться з Вами для узгодження зручного часу доставки та уточнення адреси.

• Якщо на складі не виявиться потрібного обсягу або замовлена Вами позиція буде відсутня, наші менеджери обов’язково поінформують Вас та запропонують можливу заміну.

• Постачальник залишає за собою право змінювати терміни доставки, за погодженням з клієнтом.

Варіанти доставки:

  • Безкоштовна доставка (за винятком замовлень до 1000 грн. Доставка 100 грн) за допомогою ТК Нова Пошта (включаючи Київ): ми відправляємо товар на вказане вами відділення Нової Пошти. Даний спосіб доставки дуже зручний, так як не вимагає чіткої часової прив’язаності – ви забираєте товар у зручний для вас час.

  • Безкоштовна (за винятком замовлень до 1000 грн – доставка 100 грн) кур’єрська доставка по Києву: сьогодні замовили – завтра отримали!

  • Розрахунок готівкою: Проводиться по факту доставки товару кур’єром (тільки для Києва).
  • Післяплата (ви оплачуєте %, відповідно до тарифів Нової Пошти). Проводиться при отриманні товару у відділенні ТК Нова Пошта.   (200 грн. обов’язкова передплата на карту)
  • Безготівковий розрахунок: ми надаємо вам № карти Приват Банку і ви перераховуєте на нього необхідну суму. Після підтвердження оплати, ми відправляємо Ваше замовлення.
  • Оплата на сайті за допомогою платіжної системи Portmone

 

УВАГА

Якщо Ви відмовляєтеся від замовлення вже після його відправки, ми змушені оплатити всі витрати з доставки, в т. ч. повернення і зберігання. Йдучи назустріч Вам, ми розраховуємо на вашу відповідальність! Будь ласка, переконайтеся, що Ви зможете прийняти Ваше замовлення в обумовлені терміни. Дякуємо за розуміння!

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Відповідно до Закону про захист прав споживачів, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. При отриманні замовлення, переконайтеся, що доставлений товар відповідає Вашому замовленню в присутності кур’єра. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд, Ви маєте право відмовитися від покупки. Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки. Заміна бракованого товару: При виявленні заводського дефекту товару, ми обов’язково обміняємо його на товар належної якості. Для обміну бракованого товару Вам необхідно зв’язатися з нами і ми вирішимо проблему в найкоротші терміни. Зверніть, будь ласка, увагу, що кур’єр або співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважений давати будь-які консультації щодо товару. Ваші питання Ви можете адресувати тільки консультантам нашої компанії. Розпаковану коробку із замовленням повернути кур’єру неможливо – всі питання і розбіжності, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності браку вирішуються з нашим інтернет-магазином, а не з перевізником.